بلاگ, سقف کناف, کناف, کناف کاری

کناف کاری سقف در پذیرایی + عکس

اجرای سقف کناف در پذیرایی

کنافکاری سقف در پذیرایی، با عناوین مختلفی مانند دکور، دورباکس و… محبوبیت زیادی پیدا کرده. خب ابتدا درباره این صحبت کنیم که کناف یا همان پانل ها گچی روکشدار، که بابت انعطاف پذیری بالا در بسیاری از موارد قابل استفاده هست. از knauf در سقف، دیوار پذیرایی و اتاق و آشپزخانه و حتی سرویس های بهداشتی و مکان های تجاری قابل استفاده هست و میبینم که هر چقدر بیشتر میریم جلوتر گرایش برای استفاده از این محصول بیشتر میشه و کیفیتش هم روز به روز عالی و عالی تر…!

سقف پذیرایی کناف

کد عکس: ۱۳۴

مقدمه

از مزایای این محصول به سبک بودنش اشاره می‌کنیم، چون فشار کمتری به سقف وارد می‌کنه و بسیار انعطاف پذیر هست. و مهم تر از آن که نورپردازی در این محصول راحته و برقکارتون هم اذیت نمیشه که به مدل هایی مثل نورمخفی، هالوژن، لوستر و… قابل استفاده هستن. مقدمه طولانی شد. اما. در این مقاله میخوایم تا مدلهایی از کناف کاری در سقف پذیرایی را بررسی کنیم. لطفاً تا انتها همراه ما باشید.

شما میتوانید برای کناف کاری در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست بازدید رایگان هم داریم ) :

اجرای سقف کناف در پذیرایی

کد عکس: ۱۳۵

مدل کناف کاری سقف پذیرایی ساده و شیک

سالن پذیرایی از بخش های مهم منزل، برای دکوراسیون داخلی هست. و باید ایده و تفکر زیادی بر این بخش از خانه داشته باشیم. به قولی یک از مقاله های دکوراسیون داخلی مطالعه میکردم نکته جالبی رو میگه انجام هر تغییر ریز در دکور باعث میشود که زیبایی هایی را خلق کند که اثری معنادار و جالب باشد. به نظرم اینجاهم انتخاب یک متخصص حرفه ای می‌تواند برایتان بسیار موثر باشد. کناف کاری سقف در پذیرایی ساده و شیک، در همه مکان ها قابل استفاده است. و امروز طرح های ساده و شیک پر از زیبایی را رقم می‌زنند.

برای مثال به عکس زیر توجه کنید؛

سقف کناف

کد عکس: ۱۳۶

در عکس بالا در عین سادگی که بیشتر به صورت دکور اجرا شده میبینم. باید دقت کنیم که محیطی که این طرح را اجرا میکنیم چند متر است. و متراژ پذیرایی در ساخت این پروژه اثر زیادی دارد. برای مثال خانه های کوچک نباید زیاد شلوغ باشند، و طرحی ساده مینمال یا یک دکوراتیو مختصر بهترین ظاهر را به سالن پذیرایی ما میبخشه.

مطالب پیشنهادی برای کناف کاری

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

کد عکس: ۱۳۷

مدل اجرا کناف در سالن پذیرایی، که گپ یا گفت و گوی خود را در مکانی زیبا و آرام انجام دهید. طراحی به صورت گرد و استفاده از لوستر برای تزئین از حرکت هایی است می‌شود استفاده کرد.

kanuf سقف پذیرایی ساده و شیک

کد عکس: ۱۳۸

اجرای ترکیبی شکل لوزی و مربع در کناف و نورپردای با استفاده از هالوژن و نورمخفی، باعث شده تا علاوه بر زیبایی، شیک بودن را نمایش دهد.

مدل کناف ساده و شیک

کد عکس: ۱۳۹

همانطور که در این عکس مشاهده می کنید؛ طرحی ساده ولی بسیار شیک و جالب به اجرا در آمده. استفاده از نورمخفی هایی که به رنگ انبه ای هستند باعث شده تا محیط وسط قشنگ دیده شود.

شما میتوانید برای کنافکاری در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

رنگ آمیزی کناف سقف پذیرایی

همانطور که از ویژگی ها کناف به شما گفتیم. یکی از مزایای سقف کناف انعطاف پذیری در انتخاب رنگ آن دارد. هر چند این بخش حساس تر از بخش های دیگر است. باید توجه داشت که رنگ آمیزی کناف در سقف پذیرایی باید ریزه کاری ها و انتخاب نوع رنگ آن دقت حاصل شود. چرا که انتخاب رنگی غلط که متناسب با اثاثیه منزل مانند تلوزیون، مبلمان، فرش و… نخواند، پس باید این نکته را در نظر بگیریم. معمولاً رنگ آمیزی با ۲ مرحله در تزئین انجام می‌شود. اجرا کردن یک کاری ایده آل متناسب با طرح، سرنوشت آن را رنگ آمیزی تعیین می‌کند.

رنگ آمیزی کناف سقف پذیرایی

کد عکس: ۱۴۰

رنگ آمیزی KNAUF در سقف پذیرایی

کد عکس: ۱۴۱

کناف سقف پذیرایی مربع

KNAUF در سقف پذیرایی به انواع شکل های مختلف قابل اجرا است. و شکل ها می‌تواند مربع شکل باشد، یا دایره‌ای باشد. بستگی به نوع و مکان آن دارد. بسته به نواع علاقه و سلیقه شما است، که کدام را انتخاب می‌کنید.

کناف سقف پذیرایی مربع

کد عکس: ۱۴۲

سقف پذیرای مربع شکل اجرا شده با استفاده از کناف

کد عکس: ۱۴۳

کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید

در عکس زیر که مشاهده می کنید کنافکاری به صورت مستطیل شکل در پذیرایی از طرح هایی هست که بهش توجه میشه و مورد اجرا قرار گرفته. البته این موضوع را میگذاریم به حساب اینکه بیشتر محیط آپارتمان نشین ها در فضایی هستند که مستطیل شکل است. و خانه های ویلایی کمتر پیش می‌آید که مستطیلی باشند.

knauf سقف پذیرایی مستطیلی جدید

کد عکس: ۱۴۴

کناف سقف پذیرایی اجرا شده به شکل مستطیلی جدید

کد عکس: ۱۴۵

اجرای مستطیل شکل سقف کناف

کد عکس: ۱۴۶

اجرا مستطیل شکل دور تلوزیون در سالن پذیرایی با استفاده از کناف

کد عکس: ۱۴۷

سقف کناف پذیرایی گرد

کناف گرد که به سختی هم روش کار میشه کرپ هست یکم سخته، زمان بره ولی برای سقفی که پله ای اجرا میشه به صورت گرد باشه خیلی مهمه، بیشتر من خودم دیدم که از حالت بیضی شکل برای سقف استفاده میکنن، نه فقط گرد مطلق. استفاده از اشکال منحنی شکل و نامنظم یا استفاده از چند طرح گرد در کناف این قابلیت را می‌دهد، تا دکور شما را متمایز کند. توصیه ما به شما این است که در سقف خود، از اشکال هندسی مستطیل شکل و مربع استفاده کنید. یا استفاده از ترکیب سه شکل گرد، مستطیل، مربع اشکال بهتری در مکان های بزرگ را نشان دهد.

سقف کناف پذیرایی گرد

کد عکس: ۱۴۸

استفاده ترکیبی از اشکال هندسی نامنظم که مجموعاً یک شکل دایره‌ای را نشان می‌دهد

کد عکس: ۱۴۹

کناف کاری در تهران و کرج

تیم حرفه ای ما از سال ۸۹ تا به الان به صورت کاملا تخصصی در حوزه طراحی و اجرا کناف فعالیت داشته و توانسته با بهترین کیفیت و قیمت رضایت بسیاری از مشتریان را کسب کند. اکیپ ما در راستای بهبود کیفیت خدمات خود قابلیت بازدید رایگان را در تهران و کرج فعال کرده است و شما فقط با یک تماس میتوانید از این سرویس استفاده کنید.

چرا از کناف در سقف پذیرایی استفاده کنیم؟

کناف بابت انعطاف پذیری که دارد، در همه جا از جمله سقف پذیرایی قابل استفاده است. مزایایی که باعث می‌شود تا در پذیرایی از آن استفاده کنید؛ هزینه کم و کیفیت بالای آن است.

مزایای کناف چیست؟

انعطفا پذیری بالا در شکل دهی، ضدرطوبت و حریق، هزینه کم، قابل استفاده در همه مکان ها و… از جمله مزایای کناف است.

قیمت کناف برای سقف پذیرایی چگونه است؟

نوع جنس به کار گرفته شده، ارتفاع کار، نوع سقف(گچی بودن یا آجری بودن و..‌.) از عواملی هستند که در اعلام قیمت یک کناف کار اثر گذار است شما میتوانید
جهت دریافت قیمت و مشاوره: ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳

در صورتی که انتقاد یا پیشنهاد و یا سوالی دارید، می‌توانید آن را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *