بلاگ, دیوار کناف, کناف

اجرای کناف روی دیوار مثل هُلو!

اجرا دیوار کناف

در گذشته صنعت ساختمان، با توجه به هزینه های بالایی که داشت، ایمنی کمتری هم داشت! اما امروز با پیشرفت و نوین شدن در این صنعت، این نقض ها کمتر شده. دیوار کناف هم جزئی از این صنعت است که در خیلی از خانه ها آن را مشاهده می‌کنید. امروز در این مقاله قرار است که نصب knauf با طرح های مختلف روی دیوار را بررسی کنیم. لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


مقالات پیشنهادی:


کد عکس: ۴۸

کناف مدرن و جدید دیوار در پذیرایی

همه ما وسواس زیادی در انتخاب ظاهر دیوار و سقف و دیزاین کلی خانه داریم. امروز بیشتر برای تزئین دیوار پذیرایی از دیوارپوش استفاده می‌کنند. اما یک چیزی هست که این حرکت را نقض می‌کند. بله! درست حدس زدید اجرای کناف روی دیوار است.

مزایایی که دیوار knauf دارد، دیوارپوش ندارد. با کناف میشود طرحی را اجرا کرد، که همیشه ماندگار باشد و زیبا در پذیرایی خود نمایی کند.

کناف مدرن و جدید دیوار در پذیرایی

کد عکس: ۴۹

طراحی شکل های نامنظم هندسی روی دیوار راهرو با استفاده از کناف چقدر می‌تواند، یک تجربه خوب را برای مهمانان شما خلق کند.

یا هر بار که از این محل گذر می‌کنید چقدر زیباست که یک تصویر خوب ببینید.

کناف مدرن و جدید دیوار در پذیرایی2

کد عکس: ۵۰


اگر طرحی زیبا میخواهید روی دیوارتان با استفاده از کناف اجرا کنید، تیم دریم هاوس بهترین گزینه برای شماست که البته می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان ما راهنمایی های لازم رو دریافت کنید:


knauf دیوار اتاق خواب

اگر تصمیم دارید تا اتاق خواب خودتان یا فرزندتان یک دستی بکشید، این بخش برای شماست.

استفاده از دیوار کناف و نورپردازی صورتی و بنفش یا حتی قرمز برای دختران و نورپردازی آبی برای پسران و نوجوانان + خودتان که با یک طرح کلاسیک و نورپردازی قهوه ای یا زرشکی پررنگ فضا را برای آرامش آماده کنید.

knauf دیوار اتاق خواب

کد عکس: ۵۱

چند نکته مهم در اجرای دیوار کناف

یه سری نکات هست که بد نیست رعایت کنید، از آنجایی که دیوار کناف به اندازه خود سقف کناف مهم است. باید به این موضوع هم توجه کرد. استفاده از اجناس با کیفیت و انتخاب نصاب خوب این نکته مهم ها را کامل می‌کند.

شما برای دیوار هایتان را هزینه می کند، پیشنهاد تیم دریم هاوس به شما این است که یک بار هزینه کنید، تا چند سال خیالتان راحت باشد.

برای دیوار میتوان، از تیوی وال استفاده کرد و بخش هایی از دیوار را با تکه، تکه اشکال نامتقارن، تزئین کرد که با نورمخفی انبه‌ای روشن شده. این طرح میتواند برای سقف هایی که دورباکس اجرا شدند یا یک سقف دکوراتیو دارند مناسب باشد.


معرفی تیم نصب و اجرا در تهران و کرج

تیم دریم هاوس از ۸۹ به صورت تخصصی در حوزه نصب و اجرا انواع سقف کاذب ( کناف، پی وی سی و…)، دیوارپوش، کفپوش، قرنیز، دیوار جدا کننده و بازسازی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند.

از جمله خدمات های این تیم میتوان به ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی اشاره کرد. اجرای انواع سقف کناف در خانه های مختلف و ساختمان ها، با رضایت ۱۰۰% مشتریان از امتیاز های این تیم محسوب می‌شود.

شما می توانید جهت دریافت خدمات مشاوره رایگان همین الان به یکی از روش های زیر در ارتباط باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *