بلاگ, سقف کناف, کناف

انواع سقف کناف – معرفی تیم طراحی و اجرا در تهران و کرج

سقف کناف

استفاده از سقف کناف، در ساختمان ها و منازل مسکونی و ادراه ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای مثال چون knauf هزینه کمتری در دکور زدن سقف دارد، برای اداره جات به صرفه تر است. یا مثلاً منازل مسکونی که شما نگاه می‌کنید، دکور های زیبایی در سالن های پذیرایی یا آشپزخانه های آنها می‌بینید بیشتر از کناف استفاده می‌کنند.

ما در این مقاله قصد داریم تا انواع سقف کناف را بررسی کنیم و در آخر یک تیم حرفه ای در تهران و کرج معرفی کنیم، لطفاً تا انتها همراه ما باشید.


مقالات پیشنهادی:


کناف چیست؟

کناف، نوعی پنل گچی است که با انواع ضخامت های ۹ و ۱۲ میل استفاده می‌شود. و با اسکلت بندی مناسب، ظاهر های متنوعی از آن را خلق می‌کنند. امروز طراحان دکوراسیون داخلی زیادی برای دکور سقف و دیوار، پیشنهاد می‌کنند که از پنل های گچی استفاده کنند. و خب، این همان پوئن مثبت برای کناف است، که در این مقاله به آن میپردازیم.

انواع سقف کناف

کد عکس: ۳۹


اگر به یک کناف کار با ویژگی های قیمت منصفانه، تحویل به موقع، اجرا تمیز و با کیفیت، تعهد به مشتری نیازمندید! میتونید رو دریم هاوس حساب باز کنید.


مدل های سقف کناف

مدل های منحصر به فردی برای طراحی سقف است، و این برای هر سلیقه ای متفاوت است. مثلا برخی دوست دارند که برای سقف آشپزخانه شان از طرح های cnc استفاده کنند، و اینجا دست طراحان خیلی برای زیبا سازی و ارائه ایده رنگ آمیزی باز می‌کند.

سقف کناف به صورت دکور اجرا شده با استفاده از cnc اجرا شده توسط خانه رویایی

کد عکس: ۴۰

یا بیشترین چیزی کد مد شده و در سقف پذیرایی درحال اجراست، طرح های دورباکس در سقف هست.

در عکس زیر که مشاهده می کنید طرح کناف به صورت کاملاً فلت و که دور تا دور آن دورباکس اجرا شده “توسط تیم دریم هاوس” و با هالوژن های یخی و انبه ای روشن شده.

دورباکس طراحی شده توسط تیم خانه رویایی برای سقف با استفاده از کناف

کد عکس: ۴۱


اگر به یک کناف کار با ویژگی های قیمت منصفانه، تحویل به موقع، اجرا تمیز و با کیفیت، تعهد به مشتری نیازمندید! میتونید رو دریم هاوس حساب باز کنید.


دکور سقف کناف سالن پذیرایی

برای سالن پذیرایی که بعد از آشپزخانه(که ما آن طراحان آن را قلب تپنده هر خانه ای میدانیم) طرح های زیادی قابل اجرا هستند. همانطور که بالا گفتیم، برای سالن پذیرایی بیشتر از دورباکس استفاده میشود. و گه گاهی هم از دکور که پرچمدار طرح های کناف است، طراحی می‌شود.

سقف کناف به صورت دورباکس اجرا شده با استفاده از چاشنی دکور در وسط قابل ذکر است که ابتدا سقف فلت طراحی شده و بعد طرح های لازم زده شده

کد عکس: ۴۲

مزایا استفاده از کناف در سقف

هر محصولی قبل اینکه محبوبیت خودش را میان مردم جا بی‌اندازد، دارای سری مزایا و معایب است. که اگر! به آن توجه نکنیم ممکن است طولانی مدت ضرر کنید.

از مزایا استفاده knauf برای سقف نسبت به رابیتس اشاره میکنیم، که هر طوری آن را مقایسه می کنیم بازهم به بُرد با کناف است. چرا؟

چون؛ توجیه اقتصادی دارد- وزن سبکی دارد- و بسیار قابل انعطاف پذیر است-

از همه مهم تر که اگر مکان شما مرطوب است یا در هر لحظه در خطر حریق است، باز هم کناف گزینه مناسبی در قبال این شرایط خواهد بود.

دورباکس اجرا شده برای سالن جلسات توسط تیم خانه رویایی

کد عکس: ۴۳


اجرای سقف کناف در تهران و کرج

تیم دریم هاوس با سابقه ای طولانی مدت (از سال ۸۹ تا الان) در حال فعالیت است، و در حوزه تخصصی کناف به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت داشته. از جمله خدمات های این تیم میتوان به نصب و اجرا پی وی سی، دیوارجداکننده، سنگ آنتیک و بازسازی دکوراسیون اشاره کرد.

اگر به یک کناف کار با ویژگی های قیمت منصفانه، تحویل به موقع، اجرا تمیز و با کیفیت، تعهد به مشتری نیازمندید! میتونید رو دریم هاوس حساب باز کنید.

قیمت طراحی و اجرا کناف در تهران و کرج، چقدر است؟

نرخ طراحی و اجرا کناف توسط تیم دریم هاوس برای سقف فلت از ۲۴۰ هزار تومان و برای سایر موارد تعرفه از ۱۶۰-۱۷۰ هزار تومان- به درخواست مشتری(استفاده از کناف ایران) تعرفه متغیر میشود. البته قابل ذکر است که تمامی اجناسی که توسط تیم دریم هاوس استفاده میشود درجه یک بوده، و از ایمنی بالایی برخوردار است.

آیا سقف های کناف قابل شست و شو اند؟

به علت این که بخش عمده این محصولات با بیس گچ هستند این کار امکان پذیر نیست. ولی می توانید با پارچه مرطوب تمیز کنید، فقط قابل توجه خانم های خانه دار که داخل آشپزخانه اگر دکور زدین که cnc هم داره، سعی کنید در حد همان گردگیری قانع کنید. البته خیلی کم اتفاق افتاده که سقف کثیف بشه، چون نه بچه دستش به سقف میرسه و نه شما! مگه اینکه کار بنایی داشته باشید. در آن موقع همکاران ما راهنمایی تان خواهند کرد.

1 دیدگاه در “انواع سقف کناف – معرفی تیم طراحی و اجرا در تهران و کرج

  1. حسین گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون، دم بچه های دریم هاوس گرم واقعاً کارتون درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *