بلاگ, کناف

بهترین جنس کناف چیست؟

بهترین جنس کناف چیست

آیا تصمیم دارید که برای دکوراسیونتان یک کنافکار انتخاب کنید اما نمی‌دانید اکیپی که به آنها پروژه را میسپارید از کدام مصالح استفاده می‌کند، خوب است یا بد! ایمن است یا خیر! و طبیعتاً هر کسی که در این حوزه کار می‌کند میداند که از کدام پانل یا سازه استفاده کند و طرح بزند. ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم و آگاهی بدهیم که دقیقاً بهترین جنس کناف مناسب کدام بخش است. پس لطفاً تا انتها همراه ما باشید.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

کد عکس: ۸


مقالات پیشنهادی:


کناف چیست؟ + نکته مهم

پانل های گچی هستند که امروز در صنعت ساختمان برای دکوراسیون با عنوان سقف کاذب استفاده می‌کنند. ضخامت و ماهیت برخی از این پانل ها متفاوت است و برای مکان و محیط مناسب خود تهیه می‌شوند. کارخانه و شرکت های زیادی هستند که با عناوین مختلف اقدام به فروش سازه و پانل و پیچ و… می‌کنند. برخی از آنها انقدر بی کیفیت هستند که با یک ضربه خیلی نرم می‌شکنند و اصلاً کیفیت ندارند.

ما قصد معرفی هیچ فروشنده یا تولید کننده محصولات کناف در این مقاله را نداریم، و همانطور که در ابتدا گفتیم، معمولاً کسانی که به آنها کار می‌دهید اجناس را تهیه می‌کنند. پس در اینجا دنبال معرفی برند کسی نباشید.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

بهترین جنس کناف چیست

کد عکس: ۹

برای اجرای کناف روی دیوار

حالا ممکن سوال باشید برایتان که دیوار جدا کننده چیه؟ و چه ارتباطی با نصب کناف رو خود دیوار داره

دیوارهای جدا کننده‌ی کناف‌ ، دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده می‌شوند. ساختار این نوع دیوارها از قاب‌های فولادی سبک با مقاطع U , C میباشد که صفحات روکش‌دار گچی در یک یا چند لایه‌، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب میشوند.

اما به طور کلی روی دیوار دکور های قشنگ قشنگ میزنن مثل کناف پشت تلویزیون یا یه چیزی شبیه کتابخونه و… که خیلی به دیزاین کمک می‌کنه اجرا کردیم. حتی ما در برخی جاها هم بوده که از ترکیب سنگ آنتیک برای اینطور دکور ها به کار گرفتیم و اثر فوق العاده اش رو دیدیم.

حالا بهترین جنس کناف که اینجا روی دیوار باید استفاده شده به نظرتون کدومه؟ یعنی بهترین حالتی که باید باشه

خب طبیعتاً شما به عنوان خانم خانه دارد خیلی به منزلتون میرسید بدونید، کناف چیزی نیست که بشه با یه دستمال خیس تمیز کرد یا گرد گیری کرد. خب چاره چیه؟

بله درست متوجه شدید از پنل هایی که در برابر رطوب مقاوم هستند، که ما اون ها رو با MR یا FM خرید می‌کنیم، و پانل هایی که ضخامت ۹.۵میل رو دارند برای اجرای قوس ها بهتر هستند.

بهترین جنس کناف برای پشت تلویزیون

کد عکس: ۱۰

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

اگر دیوار خانه تان در جذب صوت استعداد دارد، بهتر است که از دو ردیف سازه و دو لایه پانل در هر دو سمت تشکیل گردیده است از نوار فوم جهت جدا سازی دو لایه استفاده شود. و + با عایق های مضاعف می‌توان این ویژگی را نیز افزایش داد.

بهترین جنس کناف در اجرا برای دفتر کار و جلسات

کد عکس: ۱۱

برای اجرای کناف روی سقف دور باکس و فلت

بستگی دارد که چه بخواهین! آیا فقط یک دورباکس ساده کافی است؟ یا میخواهید از سقف فلت هم استفاده کنید.

برای سقف ما کیفیت را بر مبنای نصب اصولی سازه ها است که در نظر می‌گیریم یا آویز هایی که استفاده می‌شود کیفیت و اولیت آنها تقریباً بالاتر است. و بهترین جنس کناف که ما در نظر داریم معمولا از پانل ها RG با ضخامت ۱۲.۵میل استفاده میشود.

و یک نکته اگر جایی دیدید که کناف ۱۵میل قراره بکار بگیرند، باید بدانید این نوع پانل ها برای دیوار ها و مکان هایی نیازمند مقاومت بیشتری دارند استفاده می‌شود.

بهترین جنس کناف برای سقف

کد عکس: ۱۲

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *