بلاگ, سقف کناف, نورپردازی

طرح نورپردازی سقف کاذب کناف در منزل و دفترکار

طرح نورپردازی سقف کناف

طرح نورپردازی سقف کناف یکی از مسائل مهمی است که حین اجرای طرح باید رعایت شود. هر کدام با توجه نوع مکان های متفاوت است. برای انواع مثال توصیه می‌شود که در آشپزخانه ها ترکیبی از نورمخفی و هالوژن استفاده کنند. یا در دفتر های کاری بیشتر با توجه به نوع برند متفاوت است. و همین گونه این مسئله ادامه پیدا می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم تا انواع طرح های مختلف را در دکوراسیون داخلی knauf مورد بررسی قرار دهیم.

کد عکس: ۱۵۰

نورپردازی جدید سقف کناف در منزل

انجام این کار در منزل با توجه به وسعت، علاقه فرد مقابل انجام می‌شود. نورپردازی در منزل شاید یک امری واجب نباشد، اما مسئله ای مهم این این مورد بیان می‌شود نورپردازی هزینه کمی را در پی دارد، یا برخی اوقات کمتر زمان می‌برد. اما تاثیر زیبایی بسیاری در تزئین طرح اجرا شده دارد. منزل ها معمولاً به سه دسته؛ اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه تقسیم می‌شوند در این بخش به آن می‌پردازیم.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :


مقالات پیشنهادی:


نورپردازی سقف کاذب کناف در پذیرایی

نورپردازی سقف کاذب کناف در پذیرایی

کد عکس: ۱۵۱

یک ترکیبی از نورمخفی و هالوژن استفاده شده در سقف کناف که در عکس بالا مشاهده می‌کنید.

نورپردازی دورتلوزیون با استفاده از نورمخفی

کد عکس: ۱۵۲

مثالی دیگر از این دست می‌شود بیان کرد که نورمخفی های دور تلوزیون ایجاد شده با استفاده از دورنگ آبی روشن و زرد که زیبایی های خود را جلوه می‌دهد.

نورپردازی شده سقف پذیرایی

کد عکس: ۱۵۳

یک نمونه از طرج اجرا شده در محل پذیرایی که مشاهده می‌کنید استفاده از نورمخفی و لامپ های هالوژنی باعث شده است طرح اجرا شده knauf در محل پذیرایی پادشاهی کند.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

نورپردازی سقف کناف در اتاق خواب

خب میرسیم به این بخش از مقاله که با استفاده از کناف هم می‌شود نورپردازی حرفه ای در اتاق خواب انجام داد. اگر دانش آموز در منزل خود دارید حتماً در اتاق خواب نیازمند یه نورپردازی قوی است که چشمانش خسته نشود، یا مطالعه داخل اتاق برایش کسل کننده نباشد.

نورپردازی اتاق خواب با استفاده از کناف

کد عکس: ۱۵۴

اگر خودتان زوجی هستید که یک اتاق خواب رمانتیک می‌خواهید طرح های زیر مناسب شماست؛

نورپردازی سقف کاذب کناف مناسب زوجین

کد عکس: ۱۵۵

نورپردازی سقف در آشپزخانه

نورپردازی در آشپزخانه از بخشی هایی است که برای خانم های خانه دار ممکن است مهم باشد. هر چند کناف به اندازه کافی زیبایی های خود را دارد و کسل کننده نیست. باید توجه کرد که نورپردازی از مکمل های این زیبایی است. شما چندین سال ممکن است که در آن خانه زندگی کنید پس نورپردازی را هم جزء لیست های خود قرار دهید.

ترکیبی از لامپ های هالوژن و لوستر در سقف کناف

کد عکس: ۱۵۶

جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان در تهران و کرج توسط تیم دریم هاوس، فقط یک تماس بگیرید:

سبک جدیدی از نورپردازی کناف در دفترکار یا اداره

اگر در دفتر کار داید که در آنجا کار می‌کنید. پس زمان زیادی را در آنجا سپری می‌کنید. اگر مدیرعامل شرکتی هستید بحث دیزاین و نورپردازی هم برای مشتری و هم برای کارمند های خانم دارای اهمیت است. پس بهتر است در این بخش یک سرمایه گذاری خوبی را انجام دهید. زیبایی بودن دفتر کار و ارزش قائل شدن به محل کار از بحث های برندینگ هست که باید رعایت کنید.

نورپردازی سقف کناف در دفتر کار

کد عکس: ۱۵۷

یک نمونه نورپردازی شده نورمخفی در سقف کناف در دفترکار

کد عکس: ۱۵۸

بهترین روش نورپردازی سقف کناف چیست؟

قطعاً پاسخ قطعی را نمی‌توان در این حوزه ارائه کرد. چرا که ارائه فقط یک روش می‌تواند پاسخی عکسی را از خود بجا بگذارد. برای بررسی دقق تر سلیقه، مسائل رواشناسی، نوع محل اجرای کناف و… در این بخش از مباحث مهمی است باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از شیوه های نورپردازی در سقف knauf که بسیار مورد توجه واقع شده، استفاده از نورمخفی است. نور هایی که به صورت مخفی از داخل سقف کناف و یا کاذب کار شده و در رنگ های مختلفی نمایش داده می‌شود.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

مناسب ترین رنگ نورپردازی سقف کاذب کناف چیست؟

استفاده از نور زرد بهتر از نورسفید است. به شرط آنکه از این رنگ ها به تنهایی استفاده نشوند. نور زرد باعث می‌شود دیوار های تیره تر و فضای اتاق کوچک تر به نظر برسد. و اما نورسفید فضا را بزرگ تر نشان می‌دهد. ولی به تنها فضا را کسل کننده و یکنواخت می‌کند. و در نتیجه ترکیب نور زرد و سفید با یکدیگر بهترین گزینه برای نورپردازی می‌باشد. که هم باعث زیباتر کردن اتاق می‌شود هم آسیب کمتری به چشم وارد می‌کند.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

بهترین چراغ و لامپ برای نورپردازی با سقف کناف کدام است؟

جهت نورپردازی حتماً میزان مصرف عمر مفید و انرژی کم لامپ هایی که می‌خواهید از آنها استفاده کنید باید در نظر بگیرید. با توجه به مصرف انرژی کم و عمر مفید بالا در چراغ های LED و پنل SMD، این لامپ های نسلی نو از لامپ هایی می‌باشد که این روزها بیشتر توسط کسانی که دکوراسیون کار می‌کنند، اجرا می‌شود.

معرفی تیم اجرای برای اجرای سقف کناف در تهران و کرج

همانطور که گفته شد، نورپردازی مکمل دکوراسیون است و در سقف های کاذب توسط مجریان اجرا می‌شود.

تیم دریم هاوس از سال ۸۹ در این حوزه به صورت تخصصی درحال فعالیت است می‌تواند به شما مشاوره کاملاً رایگان را در این حوزه ارائه دهد.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

یا از طریق این لینک به مشاوره رایگان درخواست خود را ثبت کنید.

در صورتی که انتقاد، پیشنهاد یا حتی سوالی در این حوزه دارید می‌توانید از طریق کامنت ها بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *