بلاگ, دیوار کناف, کناف

معایب دیوار کناف – آنچه کمتر میشنویم!

معایب استفاده از کناف رو دیوار

ما در این مقاله بر خلاف گذشته که به صورت دو طرف از مزایا و معایب knauf صحبت می‌کردیم. و نشان میدادیم که هر محصولی به هر اندازه ای محبوب باشد، دارای معایبی است. اما در اینجا ما میخواهیم به معایب دیوار کناف بپردازیم! به طور کلی کناف سرتاسر مزایاست، اما دیوار هایی هستند که مناسب اجرای کناف بر روی آنها نیست، و اگر شما آنها را ندانید ممکن است چند برابر آنچه خرج کردید ضرر کنید. پس لطفاً تا انتها در کنار ما باشید.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

معایب دیوار کناف

کد عکس: ۳۷


مقالات پیشنهادی:


عدم استفاده از کناف رو دیوار باربر سازه ای

از دیوار کناف به عنوان دیوار پیش ساخته، برای تقسیم کردن فضای داخل ساختمان و دیوار های پیرامونی استفاده میشود. چرا روی دیوار باربرسازه ای قابل استفاده نیست؟ چون تحمل وزن این دیوار ها در حد بارگذاری هایی با وزن متعارف بر روی آن است.

عدم استفاده از کناف رو دیوار باربر سازه ای

کد عکس: ۳۸

معایب دیوار کناف

از ایراد های رایج که روی کناف هست، مقاوم نبودن آن در برابر ضربه است. و اینکه استفاده از پنل گچی در تمام سطوح دیوار میسر نیست و برای نصب آویز حتی‌المکان بروی استادهای گالوانیزه انجام شود.

یا برای مثال در صورتی که از عایق هایی مانند پشم سنگ در کناف استفاده نشود عایق صدایی وجود ندارد.

برای نصب دیوار کناف حتماً باید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید، و تصور نکنید که کار کاملاً ساده است و به راحتی میتوان آن را اجرا کرد.


شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :


اصول و نکاتی برای نصب دیوار های کناف تعریف شده است که باید فردی که تجربه و دانش کافی برای اجرا دارد، این کار را انجام دهد، تا دیوار به شکل صحیح و استاندارد اجرا و مورد استفاده قرار گیرد.

و اینجا برای ما سوال می‌شود که آیا با وجود این نقاط ضعف و سختی، از استفاده کناف اجتناب کنیم؟

پاسخ آن قطعاً خیر خواهد بود. از این محصول انواع پانل های گچی هستند، که ضدآب، ضد حریق، ساده و… که فقط متخصصین این حوزه می‌توانند برای آن تصمیم بگیرند، که از کدام پیچ، یا سازه یا U و… در کدام دیوار یا سقف ممکن استفاده کنند.

اجرای سقف کناف در تهران و کرج

تیم دریم هاوس با سابقه ای طولانی مدت (از سال ۸۹ تا الان) در حال فعالیت است، و در حوزه تخصصی کناف به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت داشته. از جمله خدمات های این تیم میتوان به نصب و اجرا پی وی سی، دیوارجداکننده، سنگ آنتیک و بازسازی دکوراسیون اشاره کرد.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان کناف در تهران و کرج با شماره زیر تماس حاصل کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *