بلاگ, کناف, کناف کاری

معرفی ۵ تیم حرفه ای کناف کار در تهران و کرج

معرفی 10 تیم کناف کار حرفه ای

کناف کاری امروز یکی از بهترین روش، برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی است. مصرف این محصول برای دکور انقدری افزایش پیدا کرده که می‌شود گفت: knauf عنصری جدا نشدنی از این صنعت است. ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا از مزایا و معایب استفاده از کناف را در بخشی کوتاه، توضیح دهیم. و در آخر ۱۰ تیم حرفه ای که در این حوزه کار کرده اند و موفق بودند را خدمت شما اعلام کنیم.

کناف کاری رو اشکال درون در درون شکلی لوزی چند ضلعی

کد عکس: ۲


مقالات پیشنهادی:


۱- تیم طراحی و اجرا دریم هاوس

تیم دریم هاوس با مدیریت سجاد بختیاری هست، که از سال ۸۹ تا الان فعالیت حرفه ای تو حوزه طراحی و اجرا کناف داره، و تا به الان تونسته موفقیت های بزرگی رو برای این تیم رقم بزنه، چیزی که راجب این تیم خیلی مطرحه انتخاب جنس درجه یک و متریال های زیاد سابقه خوبی برای خودش ایجاد کرده.

از جمله فعالیت هایی که این تیم تا الان داشته اجرا بهترین طرح تو ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی هست. که با رضایت ۱۰۰% همراه بوده. خانه های زیادی با دکور های قشنگ و ایمنی کار بالایی که من تو این تیم دیدم جاهای دیگه کم رنگ تره.

برخی از خدمات های دیگه ای که این تیم ارائه میده؛ پی وی سی، نصب قرنیز، دیوارپوش، کفپوش، دیوار جدا کننده و سنگ آنتیک و بازسازی دکوراسیون هست.

مزایای این تیم:

  • انتخاب جنس درجه یک
  • اجرای دکور مناسب با علایق کارفرما
  • قیمت عالی
  • ایجاد شرایط پرداخت مناسب
  • به موقع تحویل دادن پروژه
  • خوش برخورد کارشناس هاش
  • داشتن مشاوره رایگان

آدرس سایتشون: https://dream-housee.com

چند تا از نمونه کارهاشون رو ببینیم تو همینجا:

کناف کاری شده برای تی وی وال ترکیبی از سنگ آنتیک و کناف

کد عکس: ۳

کناف کاری در اتاق خواب کودک با تزئینات نور مخفی و هالوژن

کد عکس: ۴

کناف کاری سقف با اشکال نامنظم و همچنین دکور تی وی وال در پذیرایی

کد عکس: ۵

کناف کاری در اداره جات با اشکال اختصاصی و سفارشی

کد عکس: ۶

کناف کاری در سالن کنفرانس

کد عکس: ۷

۲- رویا هوس

شرکت رویا هوس تو سال ۶۵ با مدیریت آقای حسن داودی تو آذربایجان غربی با موسسه داودی شروع کرد. این شرکت هم یکی از برند های معتبر تو نصب و اجرا کناف هست. به گفته مدیرعامل این شرکت از سال ۶۵ تا ۷۵ این مجموعه تو حوزه سقف کاذب فعالیتش رو تخصصی تر کرده. رویاهوس بعد از اینکه رشد کردن و به جایگاه رسیدن یه شعبه تو تهران هم تاسیس کردن، و با کلی شرکت های معتبر دیگه کار می کنند.

شاید بتونم بگم که رویا هوس از کناف کار هایی هست که خوب دارن کار میکنن و بهتره یه نگاهی بهش بندازیم.

آدرس سایتشون: https://royahouse.com

از جمله نمونه کار هاشون رو میتونید از این بخش ببینید:

۳- گروه ساختمانی سیمرغ

سال ۱۳۹۴ به عنوان زیر مجموعه شرکت ساختمانی صاد با هدف خدمات ساختمانی تاسیس شد. این تا الان از سایت هایی بود که تو گوگل دیدم، به گفته خودشون مشتری هاشون رضایت بالایی رو همراه داشتن و تا الان من خودم باهاشون کار نکردم، پس نظر خاص و اطلاعات زیادی راجبشون ندارم که ارائه بدم.

آدرس سایتشون: https://simcongroup.ir/

۴- آرمان سازه

این تیم ۱۵ سالی هست که تو حوزه دکوراسیون داخلی کار می‌کنه، و شعاری که داره این هست (رسالت اصلی این مجموعه مشارکت مسئولانه در حفظ زیبایی و مدرن بودن منازل و شرکت های شما می باشد.)

یه سری خدمات هم داره ارائه می‌ده مثل نصب و اجرا کابینت، پارکت، بازسازی، کمد دیوار میتونید ازش استفاده کنید.

آدرس سایتشون: https://sazeradis.com/

۵- سنجاق

سنجاق، بازار آنلاین خدمات و متخصصین ایران است و میخواهد آنچه را هنوز به شکل سنتی انجام میشود به روز کند. از پدرتان می‌پرسید که آدم این‌کاره چه کسی را میشناسی؟ حالا از سنجاق بپرسید! سنجاق درخواست شما را به دست متخصصین شهرتان می‌رساند تا برآورد بهتری از هزینه کارهای خود داشته باشید و بتوانید آگاهانه‌تر انتخاب کنید. هر متخصصی میتواند خدمتش را با نام خودش و نه نام سنجاق ارائه کند. هنر سنجاق استفاده از تکنولوژی پیشرفته در متصل کردن مشتریان و خدمت دهندگان است.

شما حتی میتونید پروفایل ما در سنجاق رو داخل این سایت با عنوان خانه رویایی مشاهده کنید.

آدرس سایتشون: https://sanjagh.pro/

نتیجه گیری

این همه از کناف کار ها گفتیم، و تمام تلاشمون رو کردیم که بی طرف حرف بزنیم و بهترین نمونه کاری که دارن رو باهاتون به اشتراک بذاریم. و حتی آدرس سایتشون رو هم دادیم تا خودتون برید بررسی کنید با ببینید چطوری کار میکنن.

در آخر انتخاب با شماست و خب این لیست از سایت هایی هست که مطرح هستن و خوب پیشرفت می کنن.

یه نکته ای رو هم بگم که knauf کار های زیادی هستند که تو این حوزه زحمت و تلاش میکنن که قابل تحصینه و اینکه متاستفانه بیشترشون تو سرچ هایی که داشتیم تو غالب آگهی خودشون رو معرفی کرده بودند.

و خب انتخاب بین این همه طراح سخت بود. بعضی از برند هایی رو هم که میبینید به صورت تجربی باهاشون کار کردم و خب نظر شخصیم رو هم یه جاهایی اعلام کردم.

شما هم از تجربیاتتون بگید تا بقیه استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *