بلاگ, پی وی سی

پی وی سی طرح چوب در قالب های مختلف

پی وی سی طرح چوب

pvc از محصولات فرآورده نفتی است که در حالت های مختلفی مانند؛ سقف کاذب، دیوارپوش، کفپوش و… ارائه می‌شود. ما در این مقاله به صورت کاملاً اختصاصی به طرح چوب پی وی سی میپردازیم، که بدانیم از این محصول می‌شود در مکان هایی که در ابتدا نامبردیم استفاده کرد. لطفاً تا انتها همراه ما باشید.

پی وی سی طرح چوب در قالب های مختلف

کد عکس: ۵۷

سقف پی وی سی طرح چوب

پی وی سی، بی شک از گزینه ها برای استفاده داخل دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. اکنون pvc با عنوان سقف کاذب در میان ما است تا با تزریق خود در منزل یا دفتر ما را زیبایی ببخشد. طرحهای مختلفی هستند، با جنس پی وی سی در بازار دست به دست می‌شوند. اما شکل چوب، یک استثنایی بین سایر طرح ها قرار گرفته است. چوب فضایی را در خانه ایجاد می کند که انگار طبیعی به نظر میرسد، البته باید این موضوع را هم در نظر بگیریم طرح چوب بیشتر بهتر است برای خانه هایی با متراژ بالا و ویلایی اجرا شود. از جمله این محصولات را می‌توان، برای کلاسیک جلوه دادن محیط شرکت اجرا کرد.


مقالات پیشنهادی:


سقف کاذب pvc طرح چوب

کد عکس: ۵۸

دیوارپوش PVC طرح چوب دوجداره

دیوارکوب هم مکمل هر تزئینی است، برای دکوراسیون داخلی است. باید به آن توجه زیادی کنیم. از طرح چوب دیوارپوش اللخصوص جنس pvc توصیه می‌شود که در محیط های تجاری استفاده شود تا منازل!

چون فضای کمی مصنوعی که چوبی طراحی شده، برای خانه شاید چندان جذاب نباشد. اما توصیه می کنیم که اگر خانه ویلایی ندارد، البته! البته! محصولی که به شما معرفی میکنم همه جا قابل استفاده است.

استفاده ترکیبی از کناف و سنگ آنتیک و کفپوش چوبی می‌توانید، یک حالت ایده عالی برای منزل شما در میاید.

دیوارپوش PVC طرح چوب دوجداره

کد عکس: ۵۹

کفپوش PVC طرح چوب

کفپوش های pvc با طرح چوب، محبوبیت زیادی برای تزئین کف خانه و حتی مراکز تجاری پیدا کرده است. شما می‌توانید از این طرح ها برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

شما حتی می‌توانید پس از استفاده از این تنها یک فرش در وسط خانه استفاده کنید. و با چیدن چند مبل دور فرش، نیمی از زیبایی دکوراسیون خود را تامین کنید.

کفپوش PVC طرح چوب

کد عکس: ۶۰

معرفی تیم نصب و اجرا پی وی سی در تهران و کرج

تیم دریم هاوس با سابقه ای بالا در حوزه دکوراسیون داخلی( نصب و اجرای انواع سقف کاذب مانند کناف و پی وی سی و…) توانسته محبوبیت پیدا کند.

شما می‌توانید همین الان جهت دریافت مشاوره رایگان در این حوزه، با یکی دو روش زیر اقدام کنید:

1 دیدگاه در “پی وی سی طرح چوب در قالب های مختلف

  1. ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *