بلاگ, سقف کناف

انواع سقف کاذب مناسب آشپزخانه – انتخاب سقف های پرکاربرد

انواع سقف کاذب کناف مناسب آشپزخانه

سقف کاذب یا همان سقف پوششی که برای زیبا کردن سقف اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از سقف کاذب وجود دارد که در بخش های مختلفی به کار گرفته می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تا انواع سقف کاذب مناسب آشپزخانه به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سقف کاذب انعطاف پذیر با آشپزخانه70

کد عکس: ۱۹۳

انواع سقف کاذب مناسب آشپزخانه

بی شک سقف کاذب بهترین گزینه برای تزئین آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. متریال هایی که امروزه کسانی در این حوزه کار می‌کنند بسیار متفاوت از گذشته تر است و طرح های مختلفی با کمترین قیمت قابل اجرا است. سقف کاذب، محصولات مختلفی دارد که مناسب ترین آن برای استفاده در آشپزخانه؛ PVC، آسمان مجازی، کناف، چوبی

جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان در تهران و کرج توسط تیم دریم هاوس، فقط یک تماس بگیرید:

انواع سقف کاذب

کد عکس: ۱۹۴


مقالات پیشنهادی:


سقف کاذب پی وی سی آشپزخانه

سقف کاذب PVC بیشتر در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دسترس بودن پی وی سی آنچه را که امروز مشتریان می‌خواهند را به سادگی فراهم کرده! چرا که این سقف ویژگی های بسیاری را دارد؛ به عنوان مثال: عایق صوتی، ضد آب بودن، سبک بودن، طول عمربالا، قابلیت تعویض و مهم تر از آن در برابر حشرات و قارچ و باکتری هم مقاومت دارد. که مناسب آشپزخانه شما است. اگر مکانی دارید که وسعت بزرگی دارد، مانند رستوران، مسجد، مکان زیارتی و… پی وی سی می‌تواند جزو گزینه های شما باشد. با توجه به اینکه بیشتر آشپزخانه ها در مکان های مسکون توسط خانم های خانه دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ممکن است زیبایی مورد توجه قرار گیرد که پی وی سی بابت مخفی کردن مصالح لوله کشی و سیم کشی و مخصوصاً تنوع در شکل و طراحی آن مناسب است.

جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان در تهران و کرج توسط تیم دریم هاوس، فقط یک تماس بگیرید:

سقف کاذب پی وی سی مناسب آشپزخانه

کد عکس: ۱۹۵

سقف کاذب آسمان مجازی در آشپزخانه

سقف کاذب آسمان مجازی از انواع طرح های مختلفی در قالب شب، روز، جنگل و… که حس خاصی را منتقل می‌کند، که مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی در آشپزخانه برای کسانی که در آپارتمان سکونت دارند توصیه می‌شود. از آنجایی که سقف آسمان مجازی به عنوان منبع نور عمل می‌کند و از خودش نور تولید می‌کند. و برای مکان هایی که دارای نور کمی هستند توصیه می‌شود.

جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان در تهران و کرج توسط تیم دریم هاوس، فقط یک تماس بگیرید:

سقف کاذب آسمان مجازی مناسب در آشپزخانه

کد عکس: ۱۹۶

سقف کاذب کناف مناسب آشپزخانه

همانطور که می‌دانید، دیگر گچ کاری مانند قبل محبوب نیست! و جای خود را به کناف داده است. استفاده از کناف به دلیل انعطاف پذیری آن نه تنها در آشپزخانه قابل استفاده است بلکه در مکان های دیگر هم مورد توجه قرار می‌گیرد. سقف کاذب کناف برای کسانی که طرح مینیمال، یا کلاسیک را می‎‌خواهند اجرا کنند، مناسب می‌باشد. توجه کنید که کناف هم مانند پی وی سی سبک است و هزینه کمتری نسبت به سقف های کاذب دیگر دارد. کناف از اصول خاص پیروی می‌کند، و نورپردازی در کناف بسیار مورد اجرا قرار گرفته است. هر چند کناف با نوع دکور و سلیقه مشتری قابل اجرا است. اما به شما توصیه می‌کنیم که نورپردازی کناف را از دست ندهید و به اجرا کننده بسپارید که این مورد را برای شما اعمال کنند. چرا که داشتن نورپردازی قوی در آشپزخانه می‌تواند زیبایی ها را جلوه دهد و برای خانم هایی که بیشتر در آشپزخانه وقت می‌گذرانند دیگر خسته کننده نخواهد بود.

جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان در تهران و کرج توسط تیم دریم هاوس، فقط یک تماس بگیرید:

انواع سقف کاذب کناف مناسب در آشپزخانه

کد عکس: ۱۹۷

سقف کاذب آشپزخانه، انواع طرح های مدرن

حال که با انواع سقف کاذب مناسب آشپزخانه آشنا شدید، شما را با انواع طرح های مدرن آشنا می‌کنیم که می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

سقف کاذب مدرن برای آشپزخانه5

کد عکس: ۱۹۸

سقف کاذب مدرن در آشپزخانه4

کد عکس: ۱۹۹

سقف کاذب کناف مناسب آشپزخانه3

کد عکس: ۲۰۰

طرح سقف کاذب مدرن مناسب آشپزخانه2

کد عکس: ۲۰۱

سقف کاذب مدرن مناسب آشپزخانه 1

کد عکس: ۲۰۲

معرفی مشاوره برای اجرای سقف کاذب در آشپزخانه ( تهران و کرج )

تیم دریم هاوس در سال ۸۹ فعال در حوزه سقف کاذب، آماده ارائه مشاوره کاملاً رایگان است که اگر نیازمند هستید می‌توانید از آن استفاده کنید.

درخواست مشاوره رایگان کنافکاری

  • بازدید برای استان تهران و البرز رایگان می‌باشد.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت سقف کاذب برای آشپزخانه چگونه است؟

تعرفه های مختلفی در سقف کاذب، برای مکان مختلفی وجود دارد برای مثال در آشپزخانه که بیشتر مورد توجه خانم های خانه دار است، تعرفه های متفاوت است تا آشپزخانه هایی که در هیئت ها و حسینیه ها وجود دارد. برای دریافت قیمت توصیه میکنیم که با شماره تماس ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل فرمایید.

چه سقف کاذبی برای آشپزخانه مناسب است؟

سقف کاذب محصولات مختلفی را دارد، مانند رابیتس، کناف و… اما نوع استفاده در هر مکان متفاوت است. پیشنهاد دریم هاوس به شما این است که از سقف کاذب پی وی سی یا آسمان مجازی استفاده کنید.

سقف کاذب چیست؟

False Ceiling یک پوشش اصلی برای سقف در نظر گرفته می شود که باعث زیبایی ساختمان خواهد بود. معمولاً مکانی که برای نصب این محصول در نظر گرفته می‌شود زیر سقف اصلی است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

در صورت سوال، انتقاد، پیشنهاد می‌توانید آن را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

2 دیدگاه در “انواع سقف کاذب مناسب آشپزخانه – انتخاب سقف های پرکاربرد

  1. مهران گفت:

    بلاخره برای آشپزخانه از پی وی سی استفاده کنیم یا کناف؟

    1. بستگی به وسعت آشپزخونتون داره، ما خودمون پی وی سی هم کار میکنیم اما کناف وسعت و تنوع مصالحش زیاده و محدودیت نداره. بهتره برای زیبایی بیشتر از کناف استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *