بلاگ, پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی چیست؟

پی وی سی چیست؟

بهتر است از همین ابتدا یک راست بریم سر اصل مطلب، درسته! پاسخ به سوال اینکه پی وی سی چیست؛ pvc نوعی پلاستیک سخت ( پلی وینیل کلراید ) است و از فرآورده نفتی به دست می‌آید. پلاستیک ها مانند، کاغذ و چوب و گچ نیستند که تحت تاثیر آب قرار بگیرند. اما پی وی سی با طرح های زیادی که دارد، کاملاً ضد آب است. از این محصول با عنوان هایی مانند سقف کاذب، کفپوش و کابینت در بازار ارائه می‌شوند. ما در این مقاله بیشتر قصد داریم تا انواع سقف پی وی سی، مزایا و معایب این سقف را مورد بررسی قرار دهیم.

“جهت دریافت مشاوره رایگان همین الان با شماره ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل کنید”

پی وی سی چیست

کد عکس: ۷۰

انواع سقف پی وی سی جدید

سقف pvc جدیدی، امروز با توجه به بودجه و نوع مکان ارائه می‌شوند.

اولین مورد آن سقف ساده پی وی سی است، که ارزان ترین مدل است. که اغلب به رنگ سفید و در دوشکل مات و براق به مشتریان عرضه می‌شود.

سقف ساده پی وی سی

کد عکس: ۷۱


مقالات پیشنهادی:


دومین مدل آن سقف روکشدار است، که توسط چسب های مخصوصی بر روی ورق های پی وی سی قرار می دهند و تحت یک پرس قوی، آن را محکم می چسبانند.

از مزیت های طرح روکشدار، مقاوم در برابر فشار و ضربه هستند. و بحث بعدی که ممکن است برایتان مهم باشد، نظافت و شست شوی آن کاملاً راحت است.

سومین مدل هم سقف پی وی سی با پنل های طولی است، این پانل ها معمولاً با ابعادی ۲۰ در ۶۰۰ یا ۴۰ در ۶۰۰ سانتیمتر و با ضخامت ۷ یا ۸ میلیمتر ساخته می‌شوند.

نصب این پنل ها نیازی به زیرسازی ندارد و به راحتی قابل نصب است. به عبارتی دیگر، علاوه بر اجرای طرح و نقش متعدد و زیبا، دیگر دردسر زمانی ندارید.

“جهت دریافت مشاوره رایگان همین الان با شماره ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل کنید”

سقف روکش دار pvc

کد عکس: ۷۲

چهارمین مدل سقف تایل پی وی سی است، این محصول در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر و ضخامت ۸ میلیمتر وجود دارند. و بر روی زیر سازی های مشبکی که به روی سقف اصلی تعبیه شده اند، قرار می‌گیرند.

پنجمین مدل سقف پی وی سی با روکش استامپ است، این محصول با روکش stamp به وسیله دستگاهی با همین نام تولید می‌شوند. طی فرایند چاپ، طرح و نقش ها با تراشه های مهرزنی توسط این دستگاه بر روی ورق ها ایجاد می‌شوند.

و در آخر از یک چسب مخصوص برای لمینت کردن روکش pvc استفاده می‌کنند.

“جهت دریافت مشاوره رایگان همین الان با شماره ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل کنید”

سقف کاذب پی وی سی طرح دار

کد عکس: ۷۳

آخرین مدل طرح پی وی سی با روکش مخملی است، که همانند نوع روکشدار می‌باشد. با این تفاوت که روکش ها در این نوع سقف از جنسل مخمل می‌باشند.

این نوع ورق ها علاوه بر سقف، به عنوان دیوارپوش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

pvc

کد عکس: ۷۴

مزایا سقف pvc

تا به اینجا به سوال پی وی سی چیست پاسخ دادیم و انواع سقف آن را تشریح کردیم. در این بخش در رابط با مزایا این محصول صحبت می‌کنیم.

ایجاد ظاهری زیبا و تنوع در طرح و رنگ آن باعث شده تا دست طراحان، جهت زیبا سازی باز نگهدارد.

  • قابلیت مونتاژ سریع، قابلیت نصب در کلیه مناطق آب و هوایی
  • مقاوم در برابر اسید ها
  • غیر قابل اشتعال بودن
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی
  • عایق حرارتی، عایق نور و صدا
  • مقاوم در برابر نفوذ حشرات
  • طول عمر بسیار زیاد

از جمله مزایای سقف کاذب pvc است.

“جهت دریافت مشاوره رایگان همین الان با شماره ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل کنید”

قیمت سقف کاذب پی وی سی

متوسط قیمت از ۱۳۰۰۰۰ تومان الی ۱۵۰۰۰۰ تومان جهت نصب و اجرا دریافت می‌شود. البته این قیمت با توجه به استان و شهر متفاوت است، و شما می‌توانید جهت استعلام دقیق و درخواست بازدید با شماره تماس ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ در ارتباط باشید.

معرفی تیم نصب و اجرای سقف کاذب پی وی سی در تهران و کرج

تیم دریم هاوس فعالیت تخصصی خود را از سال ۸۹ شروع کرده، و تا به الان در حوزه نصب و اجرای انواع سقف کاذب از جمله کناف، پی وی سی و… فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید همین الان جهت دریافت مشاوره کاملاً رایگان با یکی از راه های زیر اقدام کنید:

آیا سقف کاذب پی وی سی در برابر حرارت مقاوم است؟

pvc در برابر رطوبت و گرما مقاوم است.

آیا تایل های pvc رنگ پذیر اند؟

به طور کلی تایل های پی وی سی آنقدری تنوع رنگ دارند که نیاز به رنگ آمیزی نیست. اما اگر دوست دارید که آنها را رنگ کنید، باید بگوییم که ” بله “ امکان پذیر است.

سقف کاذب پی وی سی کجا میشه استفاده کرد؟

محدودیتی در استفاده از پی وی سی وجود ندارد. اما طراحان بیشتر توصیه می‌کنند که از این سقف برای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل کنید.

معرفی نصاب سقف کاذب پی وی سی در استان تهران و البرز

تیم دریم هاوس با سابقه ای بالا در حوزه سقف کاذب، و اجرای پروژه های کوچک و بزرگ برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی، منازل و… توانسته رضایت آنها را جلب کرده و تجربه های بسیاری در اجرا بدست آورد.
شما می‌توانید همین الان جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۳۹۶۹۰۵۲۸۳ تماس حاصل کنید تا همکاران ما در خدمت شما باشند.dream house

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *