بلاگ, کناف

قیمت کناف در سال ۱۴۰۱ – اجرا در تمامی نقاط تهران و کرج

قیمت کناف در سال 1401

اگر برایتان سوال که قیمت دستمزد اجرا کناف و یا طراحی و اجرا به چه گونه است یا (قیمت کناف در سال ۱۴۰۱ چقدر خواهد بود؟) یا (در سال ۱۴۰۱ افزایش قیمت به چه صورت است؟) و پرسش های این چنینی دارید. این مقاله برای شما نوشته شده است. لطفاً تا انتها همراه ما باشید. خب! اول بدونیم که راجب چی قراره صحبت کنیم؟! کناف یا همان پانل های گچی، امروز در صنعت ساختمان بسیار محبوبیت پیدا کرده و با عناوین مختلف دکور درحال اجراست.

قیمت کناف چطور حساب می‌شود؟

به طور کلی ما به روش های زیر نرخ کلی را به دست می‌آوریم:

محاسبه قیمت کناف به صورت سطح گسترده نمایان: در این روش کلیه معیار های قائم و افقی به کار می‌رود و یکی از رایج ترین روش های متره کناف می‌باشد: (A+B+C)

متره سقف کاذب کناف بر اساس متراژ زیربنا: گاهی اوقات برای اینکه مشکلی در قرارداد بین پیمانکار پیش نیاید.

متراژ زیربنا از قبل محاسبه می‌شود. این روش ریسک زیادی برای کارفرما دارد. در صورت تبدیل روش اول به این روش، قیمت اجرا به نظر بالاتر خواهد رسید.

اعلام مبلغ به صورت تلفیقی (متراژ زیر بنا و متر طول باکس): در این روش قیمت در صورت عادلانه، در ظاهر کم به نظر می‌آید! اما در اصل همان قیمت اعلام می‌شود.

پرداخت نهایی به صورت مقطوع: معمولاً برای پائین آمدن ریسک کارفرما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اجرای سقف کناف در پذیرایی

کد عکس: ۱۳

ارائه خدمات نصب، طراحی و اجرا توسط دریم هاوس در تهران و کرج، فقط یک تماس بگیرید:

مقالات پیشنهادی:

قیمت کناف سقف

هدف از نصب کناف، جدا سازی فضاهای مختلف، کاهش ارتفاع و نورپردازی است، که در طرح ها و قیمت های متنوعی قابل اجراست. ما برای اجرای طرح روی سقف سه نوع حالت داریم که بر اساس متراژ قیمت اعلام می‌کنیم:

شروع ازحداکثر قیمت
سقف ساده (فلت)۳۵۰۰۰۰تومان هر متر۶۵۰۰۰۰ تومان هر متر
دورباکس (نورمخفی، هالوژن)۳۵۰۰۰۰ تومان هر متر۶۵۰۰۰۰ تومان هر متر
کناف سقف تمام دکوراتیوبراساس نوع طرح براساس نوع طرح
دستمزد اجرا کنافکاریبر اساس نوع طرحبر اساس نوع طرح

توضیحات:

  • سقف ساده (فلت): این نوع کناف ناهمواری‌ها و تأسیسات ساختمانی را می‌پوشاند و انواع نور مخفی در آن قابل نصب است.
  • دورباکس (نورمخفی): در سقف کناف نورمخفی لامپ‌های شلنگی داخل لبه نورمخفی باکس سقف قرار ‌‌می‌گیرند.
  • کناف سقف‌ تمام‌دکوراتیو: در این نوع کناف‌کاری طرح‌های منحنی، ساده، نور مخفی و طرح‌های دکوراتیو اطراف لوستر اجرا‌‌ می‌شوند. به طور کلی قیمت سقف تمام دکوراتیو یا با طرح ها منحنی به صورت کلی اعلام می‌شوند.
قیمت سقف کناف

کد عکس: ۱۴

ارائه خدمات نصب، طراحی و اجرا توسط دریم هاوس در تهران و کرج، فقط یک تماس بگیرید:

قیمت کناف دیوار

کناف دیوار برای جداسازی بخش‌های داخلی ساختمان، پوشاندن تأسیسات ساختمانی، رفع ناهمواری دیوار و جلوگیری از ورود گرما و صدا به ساختمان نصب ‌‌می‌شود.

قیمت طراحی و اجرا
دیوار کناف پوششی(یک طرفه)شروع از ۳۸۰۰۰۰ تومان الی ۴۷۰۰۰۰ تومان
دیوار کناف جداکننده(دو طرفه)شروع از ۴۱۰۰۰۰ تومان الی ۵۳۰۰۰۰ تومان
دیوار تی وی وال کنافبراساس نوع طرح
قیمت دستمزد اجرامتغیر براساس مورد درخواستی

توضیحات:

  •  دیوار کناف پوششی (یک‌طرفه): این دیوارها که در طرح‌های مختلفی قابل اجرا هستند، به‌عنوان پوشش نهایی دیوار زمینه قرار‌‌ می‌گیرند و در برابر صدا و حرارت عایقند.
  • دیوار کناف جداکننده (دوطرفه): این دیوارها برای تفکیک فضاهای مختلف نصب می‌شوند. قابلیت استفاده از عایق‌های صوتی و حرارتی و اجرای طرح‌های دکوراتیو در دیوار دوطرفه هم وجود دارد.
  • دیوار تی وی وال کناف: این متریال هم چون روی دیوار اجرا میشه در این بخش بهش میپردازیم. شیوه اجرا این دکور با توجه به نوع طرح متفاوت است.
قیمت کناف دیوار

کد عکس: ۱۵

نکته مهم در اجرای کناف

کنافکار باید سازه ها را اصولی نصب کند، و هر چقدر این اصول بیشتر رعایت شده باشد پیچ زیاد یا کمتر اثری ندارد.

نکات ریز در تعیین چیدمان دکوراسیون هستند که برای زیبایی محیط تان تعیین تکلیف می کنند انتخاب یک کنافکار درست و عالی میتواند بخش عمده از این کار را پیش ببرد و برای همیشه خیالتان را از این نظر راحت کند.

البته باید بدانید که زیر سازی از مهم ترین بخش ها در اجرا محسوب میشود و باید مجری ها در این مسئله دقت های لازم را انجام دهند.

کناف کاری در تهران و کرج

اگر به یک کناف کار با ویژگی های قیمت منصفانه، تحویل به موقع، اجرا تمیز و با کیفیت، تعهد به مشتری نیازمندید! میتونید رو دریم هاوس حساب باز کنید.

تیم دریم هاوس از ۸۹ به صورت تخصصی در حوزه نصب و اجرا انواع سقف کاذب ( کناف، پی وی سی و…)، دیوارپوش، کفپوش، قرنیز، دیوار جدا کننده و بازسازی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند.

از جمله خدمات های این تیم میتوان به ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی اشاره کرد. اجرای انواع سقف کناف در خانه های مختلف و ساختمان ها، با رضایت ۱۰۰% مشتریان از امتیاز های این تیم محسوب می‌شود.

اگر طرحی زیبا وتمیز میخواهید روی دیوارتان با استفاده از کناف اجرا کنید، تیم دریم هاوس بهترین گزینه برای شماست که البته می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان ما راهنمایی های لازم رو دریافت کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *