بلاگ, سقف کناف, کناف

اجرای سقف کناف اتاق خواب والدین؛ پسرانه؛ دخترانه؛ کلاسیک

سقف اجرا شده در اتاق خواب

کناف بابت انعطاف پذیری بالایی که دارد، در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است. نمونه‌ای از آن اجرای سقف کناف در اتاق خواب است. تزئین اتاق خواب براساس سن های مختلف، متفاوت است. برای دختران، پسران، زوج/والدین طرح های فرق می‌کند. ما در این مقاله قصد بررسی انواع مدلهای سقف کناف که در اتاق خواب استفاده شده است، را مورد بررسی قرار دهیم. طرح هایی که داغ هستند، و شما می‌توانید از آنها در اتاقتان استفاده کنید. پس لطفاً تا انتها همراه ما باشید.

اجرا سقف کناف در اتاق خواب

کد عکس: ۱۰۹

مدل کناف اتاق خواب والدین

محیط والدین، یا زوجین فضایی است که باید دلنشین مناسب خوابیدن، استراحت، دلنشین و یا حتی مناسب کار کردن باشه. خب سقف از عواملی هست که میتونه تو این موثر باشه. استفاده عایق صوتی که صدا از اتاق بیرون نره یا فضای کلاسیک میتونه این جمله من رو کامل کنه. داخل اتاق خواب بهتره که یک بار سقف فلت اجرا کنید بعد اگر محل پذیرایتون از دورباکس استفاده کردید بهتره که داخل اتاق رو هم از این متریال استفاده کنید.

اما یه نکته ای که وجود داره بهتره که سقف اتاق خواب والدین اول فلت بشه بعد یه دکور مثل ایجاد کردن شیار و اینا تزئین بشه. البته این به شخصیت هر دو زوج بر میگرده که از چه عکس و وسیله ای تو اتاق استفاده میکنند که خیلی به شیوه و مدل اجرای کناف اتاق خواب والدین کمک میکنه.


مقالات پیشنهادی:

مدل کناف اتاق خواب

کد عکس: ۱۱۰

مدل کناف اتاق خواب2

کد عکس: ۱۱۱

به عنوان مثال طرحی که درعکس بالا، که اجرا شده سقف کناف در اتاق خواب زوج است؛ با استفاده از نورمخفی و لامپ های هالوژنی و فاصله ای که از دیوار ایجاد شده، ومهم تر از آن دور سقف که هر کدام مکمل این زیبایی هستند، باعث شده تا مدل جدیدی از سقف کناف اجرا شود.

مدل کناف اتاق خواب3

کد عکس: ۱۱۲

و در طرحی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، بیشتر مناسب نوجوانان هست، که بیشتر مناسب دختران این رده سنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کناف اتاق خواب طرح قلب

اگر دنبال فضایی رمانتیک و عاشقانه هستید، استفاده از طرح قلب، کناف برای شما مناسب است.

و فقط نکته ای که در این بخش مهم است، پیشنهادی می‌شود که از یک پالت رنگی در این نوع فضا ها استفاده کنید.

یکنواختی کامل نه! اما استفاده از حداکثر دو رنگ، جذابیت این طرح را حفظ و آن فضای معنوی که دوست دارید را ایجاد می‌کند.

مدل کناف اتاق خواب طرح قلب

کد عکس: ۱۱۳

کناف اتاق خواب طرح قلب2

کد عکس: ۱۱۴

استفاده از طرح قلب فقط برای کسانی نیست که، به دنبال فضای عاشقانه اند! بلکه برخی از مخاطبان این طرح برای کودکان طراحی شده است. استفاده از طرح قلب با در نظر گرفتن رنگی مناسب فضای خوبی را برای طراحی دکوراسیون مناسب ایجاد می‌کند.

کناف اتاق خواب طرح قلب مناسب کودکان

کد عکس: ۱۱۵

اگر علاقه مند به اجرا طرح های بالا هستید، پیشنهاد میکنیم که ابتدا یک مشاوره دریافت کنید، بعد تصمیم گیری کنید.

شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

کناف سقف اتاق خواب پسرانه

اگر در خانه خود فرزندی دارید که پسر است، باید بدانید فرزندان امروزی دنبال طرح های عاشقانه و کلاسیک و یا حتی ساده نیستند. آنها دوست دارند تا با طرحی نو اتاق خود را زیبا کنند. برخی از طرح های آنها بر اساس خیالشان است. برخی از آنها رنگ تیم محبوب فوتبالشان است. پس برای هر کدام متفاوت است.

اگر یک گیمر به تمام معنا واقعی هستید سقف بهتره که یک بار فلت با فاصله از دیوار اجرا بشه و از کناره های اون نورمخفی ها ویراژ بدن و این حالت جذابی میتواند برای شما باشد. بحرحال علاقه و سلیقه شما خیلی تو طراحی و اجرا حاکمه و این شمایید که قراره داخل اتاقتون کار کنید، استراحت کنید، بازی کنید …

کناف سقف اتاق خواب پسرانه

کد عکس: ۱۱۶

سقف مناسب پسران اجرا شده با استفاده از knauf

کد عکس: ۱۱۷

مدل کناف اتاق خواب دخترانه

خب همانطور که می‌دانید، دکوراسیون برای اتاق خواب دختران از نان شب هم واجب تر است. اگر دختری دارید که دیزاین اتاقش اهمیت می‌دهد، کناف می‌تواند سقف آن را با مدلی که می‌خواهد تامین کند.

کلاً به لحاظ رواشناسی چندان جالب نیست که از طرحی کلاسیک برای اتاق کودکانتان استفاده کنید. فضای کودکان باید شاید و از رنگ های دلنشین و روشن استفاده بشه. تو اتاق خواب کودکان سقف رو که طراحی کردین برای نورپردازی از رنگ زرد استفاده نکنید چون باعث سر رفته حوصله کودک و در نتیجه خشونت میشه که از بچگی روی اونها اثر منفی میزاره.

شما دختران هم یه عکس جالبی برای شما داریم که به صورت دکور داخل اتاق خواب با هر ابعاد سایزی میتونیم اجرا کنیم تو بخشی که خواستید رنگ آمیزی کنید الان بیشتر تو وجود شما خانم های جوان و نوجوان رنگ جیغ مثل بنفش کاربردیه.

مدل کناف اتاق خواب دخترانه

کد عکس: ۱۱۸

مدل گچبرگ اجرا شده اتاق خواب دخترانه

کد عکس: ۱۱۹

سقف کناف اتاق خواب کلاسیک بزرگسالان

استفاده از طرح کلاسیک، بیشتر شکل ها از مسائلی تاریخی، مذهبی، سنتی و امثال اینها نشعت می‌گیرد. در انتهای تیتر این بخش نوشتیم برای بزرگسالان! چون بیشتر طرح هایی که به اتمام میرسد برای این دست از بزرگسالان/جوانان می‌باشد.

سقف اجرا شده با استفاده از گچبرگ اتاق 
در خواب کلاسیک بزرگسالان

کد عکس: ۱۲۰

معرفی تیم نصب و اجرای کناف در تهران و کرج

تیم دریم هاوس از سال ۸۹ در این حوزه تا به امروز درحال فعالیت است. که موجب شده بسیاری از پروژه های کوچک بزرگی را ارائه کند. شما میتوانید برای طراحی، نصب و اجرا کناف در تهران و کرج همین الان اقدام کنید( دریم هاوس در خدمت شماست) :

در ضمن بازدید برای تهران و کرج رایگان است

یا می‌توانید از طریق پرکردن فرم اختصاصی زیر، ما با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *