بلاگ, کناف, کناف کاری

قیمت امروز کناف کاری در تهران و کرج سال ۱۴۰۳ (۱۲ فروردین)

قیمت کناف کاری

قیمت کناف کاری برای پروژه های مختلف و با استفاده از متراژ ها و جزئیات مختلف متفاوت است. برای دقیق ترین قیمت بهتر است با یک پیمانکار ساختمانی محلی تماس بگیرید و با ارائه جزئیات پروژه، قیمتی را دریافت کنید. کناف یکی از پر ظرفدارترین و رایج ترین مواد ساختمانی هست که در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده میشود. همچنین قیمت کناف به عوامل مختلفی بستگی مانند اندازه، ضخامت، نوع و کیفیت مواد تشکیل دهنده آن، هزینه نصب و دیگر عوامل بستگی دارد. ما در این مقاله قصد داریم آخرین قیمت موجود کناف کاری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

قیمت کناف کاری سقف و دکور

جدل زیر یک لیست از آخرین قیمت های اجرا با جنس درجه یک و همچنین کی پلاس می باشد که مشاهده می کنید:

حداقل قیمتحداکثر
سقف فلتتیپ A:
۳۴۰۰۰۰ تومان
تیپ B:
۳۰۰۰۰۰ تومان
تیپ A:
۵۹۰۰۰۰ تومان
تیپ B:
۵۰۰۰۰۰ تومان
سقف دورباکس ( نورمخفی و هالوژن )تیپ:
۳۲۰۰۰۰ تومان
غیر تیپ:
۳۰۰۰۰۰ تومان
تیپ:
۵۹۰۰۰۰ تومان
غیر تیپ:
۵۰۰۰۰۰ تومان
سقف تمام دکوراتیوبسته به نوع طرحبسته به نوع طرح
دکور پشت تلویزیون (تی وی روم)بسته به نوع طرحبسته به نوع طرح
دستمزد اجرایی بدون احتساب جنسبسته به نوع طرحبسته به نوع طرح
  • سقف ساده (فلت): این نوع کناف ناهمواری‌ها و تأسیسات ساختمانی را می‌پوشاند و انواع نور مخفی در آن قابل نصب است.
  • دورباکس (نورمخفی): در سقف کناف نورمخفی لامپ‌های شلنگی داخل لبه نورمخفی باکس سقف قرار ‌‌می‌گیرند.
  • کناف سقف‌ تمام‌دکوراتیو: در این نوع کناف‌کاری طرح‌های منحنی، ساده، نور مخفی و طرح‌های دکوراتیو اطراف لوستر اجرا‌‌ می‌شوند. به طور کلی قیمت سقف تمام دکوراتیو یا با طرح ها منحنی به صورت کلی اعلام می‌شوند.

در اعلام دستمزد ما انواع متریال ها / تیپ ها را در نظر میگیریم مانA,B,C که سبک اجرای منحصری دارند که قبل اجرا با طرف کارفرما یا پیمانکار توافق میشود همچنین نرخ دریافت دستمزد بر دو اساس روزمزد و کنترات تدوین میشود که بستگی به نوع ساختمان و توافق حاصله دارد. اکیپ ما به طور کلی به صورت کنترات آماده همکاری با شما عزیزان میباشد.

کناف کاری
کناف کاری
کد عکس: ۱
درحال اجرای کناف به صورت کرو یا نیم دایره در اتاق خواب

کناف کاری به صورت دکور در پذیرایی
کد عکس: ۵۲۰
کناف کاری تالار اندیشه
کد عکس: ۵۲۱
کناف کاری سالن زیبایی
کد عکس: ۵۲۲
دکور کناف کاری انجام شده در سالن زیبایی
کد عکس: ۵۲۳
دورباکس و دکور وسط پذیرایی کناف
کد عکس: ۵۲۵
دکور کرو کناف یا نیم حلال به صورت گرد در آمده در اتاق خواب
کد عکس: ۵۲۶
دکور مستطیل شکل کناف که دو گوشه آن به صورت گرد در آمده و دو گوشه ناهنجار به صورت 90 درجه
کد عکس: ۵۲۷
دورباکس به همراه دکور کناف
کد عکس: ۵۲۸

مقالات پیشنهادی مناسب شما:


تاثیر نوع فرایند نصب کناف بر قیمت

فرآیند نصب کناف نیز به عنوان یکی از رکن های مهم میتواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد، نصب کناف های ساده و بدون طرح بسیار راحت تر و سریع تر از نصب کناف های طرح دار است، هم به لحاظ وقت گذاشته شده و تناسب کار کردن با سلیقه مشتری بسیار در تعیین فاکتور نهایی اثر گذار است در نتیجه قیمت نصب کناف های طرح دار بیشتر است.

به طور کلی، قیمت گذاری برای هر متر مربع متغیر است و باید به صورت دقیق بر اساس نوع طرح و اندازه، موانع و محیط اجرایی آن و عوامل دیگری مانند کیفیت طول عمر، مقاومت دربرابر حرارت و رطوبت و گرامیش و سرمایش نیز محاسبه شود. برای داشتن تخمین دقیق قیمت کناف بهتر است با ما تماس بگیرید همکاران ما بهتر راهنمایی تان کنند.

متغیر بودن قیمت بعلت نوسانات قیمت اجناس در بازار بسیار طبیعی است اما متاسفانه در برخی شاهد قیمت دهی غیرمعقول هستیم که گاهی ضمانتی برای ایمنی و استاندارد بودن اجناس استفاده شده وجود ندارد. بگذارید اینگونه سخنمان را بیان کنیم؛ هر سازه ای که تهیه میشود زخمات متنوعی دارد و تیم ما محکم ترین آن را همیشه انتخاب میکند یا در انتخاب پنل اجناس درجه یک کی پلاس یا به انتخاب مشتری متفرقه درجه یک که شرکت کی پلاس به کارخانه این اجناس سفارش خود را برون سپاری میکند تهیه و نصب میکند. اما برخی سودجویان با برعکس انجام دادن این موضوع و عدم رعایت استاندارد کناف تضمینی در قبال کیفیت و ایمنی ندارند همچنین برخی با کشیدن متر بعد از کار صورت گرفته هزینه تمام شده را برای مشتری بالا تمام میکنند.

تاثیر نوع فرایند پیشامده در نصب کناف در تعین قیمت اثر زیادی دارد، مثلا اجرا دکور کوچک و سفارشی شاید به ظاهر کوچک و ساده باشد اما وقت بسیار زیادی از نصاب می گیرد مثلا ممکن است زمانی که برای اجرای دکور تی وی وال در یک روز صرف میشود معادل اجرای ۲۰ متر طول دورباکس و حتی سقف فلت در یک روز باشد.

کناف سقف دورباکس نورمخفی روی فلت اجرا شده همچنین اجرا دکور وسط سقف

قیمت کناف به چه چیز هایی بستگی دارد؟

قیمت کناف بستگی به نوع، اندازه و طراحی آن متفاوت هست. به عنوان مثال قیمت کناف متفرقه بسیار ارزان تر از اجناس کی پلاس است. همچنین کناف های ساده و بدون طرح نیز ارزان تر از کناف طرح دار هستند. از طرفی دیگر هزینه ای که بابت جنس نصبی پرداخت می شود تحت تاثیر مستقیم عرضه و تقاضا و اجزای سازنده تولیدی هست که در واقعیت می بینیم نوسان های زیادی در این نوع بازار وجود دارد.

چرا باید از کناف استفاده کنیم؟

کناف، یکی از مصالح ساختمانی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردش در طراحی داخلی ساختمان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنین امروزه ما در اداره جات بعلت آسان سازی تست آتش نشانی و دسترسی راحت به زیرساخت سقف شاهد اجرا این نوع سقف کاذب هستیم . این ویژگی ها شامل صفحه‌ی صاف و قابل تنظیم، مقاومت در برابر حرارت و آتش، قابلیت عایق حرارتی و صوتی، قابلیت شکل‌دهی و نصب ساده و سریع می‌شوند. با استفاده از کناف، خطوط نظیف و صاف را به راحتی در داخل ساختمان ایجاد کرد و با دکوراسیون دیگر سازگاری پیدا کرد. همچنین، کناف قابلیت عایق حرارتی و صوتی دارد و با توجه به خصوصیات فیزیکی آن، در ساختمان ها به عنوان عایق استفاده می شود. این ماده، به راحتی قابل شکل ‌دهی است و می‌توان آن را به شکل‌های مختلفی درآورد. همچنین، نصب کناف به راحتی و به سرعت انجام می‌شود و نسبت به سایر روش‌های پوشش دادن سقف، هزینه‌ی کمتری دارد. به همه این دلایل، کناف یکی از محبوبترین مصالح ساختمانی برای طراحی داخلی ساختمان‌ها است.

آیا قیمت کناف در محیط های خشک و مربوط تفاوت دارد؟

بله. خوشبختانه بابت تنوع پانل در این محصول قیمت ها تفاوت اندکی دارند که وقتی اعلام میشود چندان تفاوتی برای کاربر یا حتی کنافکار پیدا نمیکند.

قیمت کناف در سال ۱۴۰۲ چگونه خواهد بود؟

شما وقتی قیمتی را دریافت می کنید بر چند اساس محاسبه میشود – اول نوع جنس به کار گرفته شده که کیفیتش معیار هست که در بحث ایمنی و استاندارد حرف اول را میزند و سپس نوسان قیمت موجود – دوم دستمزد خود کنافکار معیار میشود

به عنوان مهندس، پیمانکار ساختمان کدام سقف کاذب را انتخاب کنیم که به صرفه باشد؟

سقف های کاذب متنوعی در بازار موجود هستند و بستگی به محیطی که دارید تعیین میشوند – در حال حاضر در بازار سقف کاذب، کناف پرچم دار این بخش هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *