بلاگ, سقف کناف, کناف

اجرا کناف دور لوستر؛ نمک دکوراسیون داخلی

مقاله کناف دور لوستر

حتماً شما هم از آن دست آدم هایی هستید که به تک تک جزئیات خانه تان اهمیت می‌دهند. و واضح است کناف دور لوستر جزء الویت هایتان است! ما این مطلب را طراحی کردیم، تا شما مدل های زیادی از این یک تیکه را ببینید. البته استفاده از دور لامپی کناف که بسیار مد شده است مزایا و معایبی دارد به شما توصیه میکنیم ابتدا این مطلب را تا انتها بخوانید.


مقالات پیشنهادی:


کناف دور لوستر

کد عکس: ۱۶

شما میتوانید برای نصب و اجرا کناف در تهران و کرج از تیم دریم هاوس همین الان اقدام کنید؛ همراه بازدید رایگان

کناف دور لوستر

knauf یا همان پانل های گچی که امروز با عنوان محصولات سقف کاذب خطاب می‌کنیم است. از این محصول در بسیاری از موارد مانند سقف، دیوار و انواع دکور ها در بخشی از دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.

دورلامپی کناف نمک کار است! وقتی شما یک دورباکس یا سقف فلت اجرا می‌کنید، حداقل باید یک دورلوستر هم پیاده کنید تا زیبایی دکور موجود چند برابر بشه. و بدانید که میزان اثر هر کدام با توجه به محیط منزل به منزل فرق می‌کند، شاید طرحی که خیلی زیباست به خانه شما زیبا نباشد! پس به این نکته هم دقت کنید.

برای مساحت های بزرگ استفاده از طرح های گرد، یا مربع ها سه بعد که تو در تو هستند، فوق العاده است. یا مثلاً ما بیشتر برای خانه هایی که زیر ۵۰ متر هستند توصیه می‌کنیم که اصلاً از دور لوستر استفاده نکنند. یا خانه هایی که ارتفاء آنها زیر ۲ متر است که به طور کل توصیه نمی‌شود از این طرح استفاده کرد.

کناف دور لوستر

کد عکس: ۱۷

کناف دور لامپی

کد عکس: ۱۸

کناف دور لوستر جدید

کد عکس: ۱۹

کناف دور لامپی یا دور لوستر

کد عکس: ۲۰

حتماً حین اجرا کناف به این نکته دقت کنید که از چه طرحی قرار است بیشتر استفاده کنید، برای مثال اگر از تی وی وال هم در طرحتان قرار است بکار بگیرید از گزینه دور لوستر knauf صرف نظر کنید. توجه کنید که اگر متراژ بالا دارید این توصیه چندان اهمیتی ندارد.

شما میتوانید برای کناف کاری در تهران و کرج از تیم دریم هاوس همین الان اقدام کنید؛ همراه بازدید رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *